تبلیغات پیامکی و نکاتی برای بهبود شغل خود از طریق بازاریابی موبایل

در تمام تاریخچه بازاریابی ، معدود روشهای بازاریابی به اندازه ارائه بازاریابی شخصی با بازاریابی موبایل نزدیک شده است. دستگاه های تلفن همراه مواردی هستند که بیشتر افراد یا بیشتر اوقات بیدار شدن از خواب خود را نگه می دارند یا در معرض دید خود قرار می دهند. در این مقاله این اطلاعات ساخته شده است و نکات مفیدی را برای شما فراهم می کند تا این نوع شبکه سازی برای شما کار کند.

با ساخت یک بانک اطلاعاتی خوب شروع کنید. در برابر وسوسه مقاومت در برابر انباشت حجم زیادی از شماره های تلفن همراه مقاومت کنید و آنها را در تلاشهای بازاریابی موبایل خود قرار دهید. اجازه دادن به کاربران برای ورود به بانک اطلاعاتی شما ، در ادامه راه ، سطح مشروعیت را برای شما فراهم می کند. شما می توانید این کار را از طریق اینترنت یا با داشتن متن متنی که با استفاده از کدی که به آنها داده اید ، انجام دهید.

به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی تلفن همراه خود پیشنهادات یا ارتباطات کم و بیش ارسال کنید. مشتریان برای دریافت اطلاعات یا پیشنهادات با ارزش و مرتبط ثبت نام می کنند اما به خوبی به حجم زیاد پیام ها پاسخ نمی دهند. بسیاری از افراد امروزه توسط ایمیل و پیامک بمباران می شوند ، بنابراین مطمئن شوید که ارتباطات شما بدون اینکه آزار دهنده باشد ، به عنوان یک ارزش ارائه می شود.

بازاریابان موبایل باید از اهمیت کمک به مشتریان موجود در به اشتراک گذاشتن وضعیت مشترک خود با دوستان و آشنایان خود آگاه باشند. مطمئن باشید مشتریان را ترغیب می کنید تا پیشنهادات متنی را به دیگران منتقل کنید ، و بلافاصله این قدرت را خواهید داشت تا دسترسی خود را به خارج از پایگاه مشتریانی که قبلاً داشته اید گسترش دهید.

مخاطبان خود را بشناسید. اگر قصد  تبلیغات پیامکی با تلفن های همراه را دارید ، باید تبلیغ خود را در اطراف آنها طراحی کنید. بسیاری از تلفن ها در بارگیری مقادیر زیادی از داده مشکل دارند. اگر بارگیری آن خیلی طولانی طول بکشد ، بسیاری از افراد به سادگی از برنامه خارج می شوند قبل از اینکه حتی به جایی برسد که بتوانند پیام شما را ببینند.

پیام خود را برای افرادی که آن را ارسال می کنید نیز هدف قرار دهید. اگر پیام های زیادی را برای مشتریان خود ارسال کنید که برای آنها صدق نمی کند ، به احتمال زیاد هر پیام متنی یا اشتراک نامه های الکترونیکی را لغو می کنند. اگر می خواهید علاقه مند شوید ، نامه ایمیل "ناخواسته" مشتری خود را از طریق تلفنهای همراه خود ارسال نکنید.

مهم نیست که چه نوع ویژگیهایی را در نظر دارید که به کمپین بازاریابی تلفن همراه خود اضافه کنید ، باید به خاطر داشته باشید که همه چیز در مورد اعدام در اینجا است. کاربران تلفن همراه با سرعت بیشتری نسبت به کاربران رایانه در حال رشد هستند ، بنابراین همه در تلاشند تا موبایل خود را انجام دهند. با تمرکز بر اجرای کیفیت و نه فقط بر گسترش ، ایستادگی کنید.

هنگام ارسال پیام یادآوری در بازاریابی موبایل ، همیشه باید حدود دو یا سه ساعت قبل از رویدادی که در حال یادآوری مردم است صبر کنید. در عوض ارسال این یادآوریها به سادگی باعث می شود که مردم فراموش نکنند. تلاشهای شما در اینجا هدر خواهد رفت.

حتی اگر در دنیای موبایل بازاریابی می کنید ، هنوز باید اطمینان داشته باشید که تلاشهای خود را در خارج از این قلمرو بهبود می بخشید. صرفنظر از اینکه چقدر بازاریابی موبایل شما در حال انجام است ، اجازه از دیگر مناطق بازاریابی برای از بین رفتن و تمرکز بیش از حد بر بازاریابی موبایل به تجارت شما آسیب می رساند. از تقویم و لیست وظایف خود برای اختصاص زمان های منظم برای هر نوع کمپین بازاریابی استفاده کنید.

بازاریابی موبایل همه چیز در مورد تهیه آن طاقچه خاص است ، بنابراین شما باید واقعاً آن را با فرمت کردن همه چیزهایی که ارائه کردید تا در دنیای تلفن همراه خوب کار کنید. بنابراین ، اگر تاکنون ویدیویی بسازید ، اطمینان حاصل کنید که آنها از قبل برای اطمینان از بهترین کیفیت دستگاه های تلفن همراه قالب بندی شده اند.

ایجاد یک آهنگ زنگ سفارشی و ارائه آن به مشتریان ، راهی عالی برای سرگرمی و منحصر به فرد بودن بازاریابی موبایل است. اگر یک پیام صوتی شخصی داشته باشید که تازه تبلیغ کرده اید ، آنها دقیقاً می دانند چه کسی در هنگام زنگ زدن با صدای بلند شخصی تماس می گیرد. انواع برنامه هایی وجود دارد که می توانید برای کمک به این امر پیدا کنید.

اگر می توانید ، با نام آنها به گیرنده پیام مراجعه کنید. اگر مخاطب مستقیماً برای آنها ارسال شود ، افراد بیشتر به پیام توجه می کنند. آنها را به شیوه ای پرانرژی خطاب کنید تا توجه آنها را جلب کرده و آنها را ترغیب کنید تا اطلاعات بیشتری درباره کمپین خود کسب کنند.

اهداف را برای برنامه بازاریابی موبایل خود تعیین کنید. طرحی را در کنار هم قرار دهید تا بدانید هر روز چه تعداد پیام ارسال خواهید کرد ، افرادی را که با کدام تبلیغ هدفگذاری می کنید و چه تبلیغاتی را هدایت خواهید کرد. تعیین اهداف به شما امکان می دهد تا موفقیت خود را پیگیری کنید و به آنچه می خواهید انجام دهید تمرکز کنید تا بتوانید تجارت خود را بسازید.

بیاموزید که مانند مخاطبان خود فکر کنید ، و کمپین  تبلیغات پیامکی خود را در مورد آنها انجام دهید. شما ممکن است فقط یک یا دو ثانیه برای جلب توجه آنها داشته باشید و باید سریع آنها را متقاعد کنید که چیزی را که می خواهید دارند. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا دریابید که در مورد چه چیزی صحبت می شود و سپس سعی کنید و نیازهای آنها را برآورده کنید.

حتماً به مشترکان خود از هرگونه هزینه ، حتی آنهایی که شارژ نمی کنید هشدار دهید. اگر نرخ استانداردی به دلیل پیام های شما از قبیل ارائه دهنده در صورتحساب تلفن همراهشان وجود دارد یا حتی اگر هزینه کمی را برای خدمتی که ارائه می دهید شارژ می شوید ، باید استفاده کنید.

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها